сряда, 16 октомври 2013 г.

Chanel Rouge Coco -21 Rivoli

Здравейте,изкушени :)

Малко ще е ,ако кажа ,че обичам козметиката.Именно за това реших да стана част от семейството на блогърите. :)
Без да се отклонявам от темата,направо ще споделя впечатление за едно много любимо червило- Chanel Rouge Coco -21 Rivoli.
От доста време си търсех тъмно червено червило,но както се досещате това не е толкова лесна задача поне за мен.Винаги им намирах недостатък или са много тъмни за моят тен на кожата,или не са много трайни и редица други,с който сигурно и вие самите сте се сблъсквали.
Е мили мой ,един ден стана малко чудо за мен.:) Когато моя приятелка ми предложи да пробвам нейното червило,което си беше купила,но естествено след това разбра,че не е мн подходящо за нея. Разбира се това беше Chanel.

Опаковка : Опаковката му е уникално красива,типичната изисканост за Chanel.Черна с плътна златна линия,разбира се и логото на марката,което е поставено на капачката.

Цвят : Цвета е наситено тъмно червено,което е хит в модните тенденции тази есен.


Трайност : Като трайност ,разбира се оправда всичките ми очаквания.Знаем ,че червените червила са изключително пигментирани,но това червило на моите устни не мърда с часове.Меката му консистенция го прави толкова лесен за нанасяне ,усещането е невероятно :)

 Определено си заслужава парите,който знам не са никак малко,но всяка една от нас заслужава поне едно червило от висок клас козметика. А това наситено червено червило е най-доброто ,което някога съм ползвала.

Надявам се да съм била полезна :)

Целувки :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар