четвъртък, 17 октомври 2013 г.

Шампоан - Здраве актив

Здравейте,изкушени :)

Днес реших да споделя проблем,който имах преди няколко месеца ,свързан с моята коса.
Времето застудя и заедно с него дойдоха и проблемите за косата ми,започна да се появява пърхот  ,раздразнения и сърбеж.Пробвах какви ли не шампоани,които са предназначени за този проблем,но нищо не ми помогна.Скалпа ми продължаваше да е в това състояние.
След като ми беше писнало от всичките продукти,които пробах,реших просто да вляза в аптеката и който видя пръв ,него ще взема.
Ето как се "намерихме" с шампоан - Здраве.
След като вече го ползвам доста време с чиста съвест мога да изкажа и впечатленията си спрямо този продукт.
 

Обещания

  •  действа от първата употреба
  • до 100 % намалява количеството на пърхота 
  •  97 % намалява комфорта на скалпа.

Лични впечатления


Е, за процентите не знам ,но всичко,което предлагаше този шампоан,беше постигнато :)
Аромата е страхотен,поне за мен и съдържанието на ментол в него дава една много приятна свежест на косата ми.
Още един плус ,който няма как да пропусна ,шампоана не съдържа парабени.

Цена : 4 лв за 200 мл






Целувки :*
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар